Newsletter:   Inscriere

Industria alimentara: Primul proiect de 4.000.000 Euro din Romania Data adaugarii: 2009-07-23  

Descrierea cerintelor clientului

In urma procesului de analiza strategica la nivelul conducerii nationale a grupului Friesland se decide modernizarea fabricii de produse lactate din Targu Mures, S.C. Industrializarea Laptelui Mures S.A.
Avand in vedere complexitatea investitiei, durata de realizare si specificul programului SAPARD se decide contractarea unui consultant care sa fie caracterizat de urmatoarele:
- Sa detina o experienta relevanta in realizarea de proiecte de finantare, cu predilectie SAPARD;
- Sa fie capabil sa ofere consultanta atat pentru realizarea documentatiei SAPARD, cat si in implementarea investitiei;
- Sa realizeze proiectul in termen scurt;
- Sa ofere un pret competitiv si care sa asigure rezultatele dorite, adica obtinerea finantarii nerambursabile SAPARD;
In urma concursului de oferte, firma noastra - BUSINESS FOUNDATION a fost selectata.

Principalele activitati realizate

-  Evaluarea cu mare atentie a elementelor proiectului in scopul evitarii intocmirii unui proiect ne-eligibil.
- Intocmirea graficului realizarii documentatiei.
Definirea sarcinilor si termenelor de realizare pentru fiecare participant la reusita proiectului (reprezentanti client, BUSINESS FOUNDATION, firma de proiectare).
Specificarea termenelor de obtinere a documentelor anexate proiectului.
- Definirea formei de realizare a studiului de fezabilitate de catre firma de proiectare.
- Obtinerea avizelor si certificatelor necesare proiectului.
- Realizarea dosarele de avizare.
-  Transmiterea memoriilor tehnice de specialitate- modele firmelor de proiectare specializate in scopul inlesnirii realizarii acestora.
-  Ridicarea de la proiectanti a acestora pentru realizarea de economii de timp.
-  Completarea dosarelor cu alte documente necesare.
-  Depunerea la Directiile judetene de profil.
-  Rezolvarea problemelor aparute.
-  Ridicarea avizelor si certificatelor.
-  Specificarea continutului fiecarui document necesar catre toate institutiile implicate in scopul evitarii anexarii unor documente care sa nu respecte cerintele programului.

-  Crearea planului de afaceri.
-  Implicarea unei echipe experimentate si specializate: un manager de proiect, 2 consultanti seniori (un analist financiar si un analist piata), a unui consultant junior si a 2 referenti de specialitate.
-  Efectuarea de ore suplimentare in scopul respectarii termenelor stranse.
-  Realizarea partii de calcule economice din studiul de fezabilitate.
-  Verificarea calculelor din devize odata cu procesarea acestora in cadrul planului de afaceri si astfel evitarea subdimensionarii sau supradimensionarii valorii proiectului
-  Intocmirea cererii de finantare.
-  Ordonarea, multiplicarea si legarea documentatiei SAPARD.
-  Depunerea "de verificare" a dosarului la Alba Iulia, in scopul completarii dosarului cu elemente noi ale programului si necunoscute inca publicului .
-  Intocmirea raportului privind modificarile necesare in scopul depunerii cu succes a proiectului.
-  Depunerea proiectului la Alba Iulia in mai putin de 2 luni de la semnarea contractului, prin respectarea fiecarui termen prevazut in graficul de realizare a documentatiei.
-  Participarea la vizita in teren a expertilor SAPARD alaturi de client.
-  Acordarea de explicatii privind datele proiectului.
-  Sustinerea rezultatelor proiectului.
-  Consemnarea corectarilor solicitate de expertii SAPARD.
-  Realizarea si livrarea cu promptitudine a corectarilor, modificarilor si completarilor la documentatia depusa prin colaborarea stransa cu Directia Agricola.
-  In urma verificarilor de la Bucuresti am intocmit si livrat cu promptitudine modificarile si completarile cerute.
-  Urmarirea traseului documentatiei si a contractului de finantare impreuna cu clientul.

Vizitati www.bfconsult.ro!

Pentru investitii similare cu finantare nerambursabila este disponibil programul de deyvoltare rurala. Aflati mai multe accesand detaliile acestei oportunitati.

 
 
 
Prima pagina | Termeni si conditii | Contact
COPYRIGHT © 2017 CONSULT.RO